CAPIRE PER RICORDARE: mercoledì 30 gennaio a Camposanto incontro con il testimone Gilberto Salmoni
  Data: 30/01/2013

COMUNE DI CAMPOSANTO
Assessorato alla Cultura e all’Istruzione

in collaborazione con
Fondazione Ex Campo Fossoli e Fondazione Scuola di Musica Carlo e Guglielmo Andreoli

Mercoledì 30 gennaio
ore 20,45 – Sala Ariston Camposanto

“DA FOSSOLI A BUCHENWALD”
TESTIMONIANZA DI GILBERTO SALMONI
SOPRAVVISSUTO AI LAGER NAZISTI

con il Patrocinio di

ANPI - Sez. Provinciale di Modena

Provincia di Modena

lasix price in Milwaukee. lasix without prescription in El Paso. buy lasix no prescription in Washington. buy lasix online in Nashville-Davidson. buy lasix cheap in Seattle. buy online priligy in Las Vegas. priligy buy online in Portland. priligy no prescription in Oklahoma City. priligy price in Tucson. priligy cheap online in Albuquerque. zithromax without prescription in Atlanta. buy cheap zithromax in Long Beach. zithromax buy online in Fresno. zithromax price in Kansas City. buy zithromax cheap in New Orleans. buy cheap lasix in Cleveland. lasix price in Sacramento. lasix online buy in Mesa. buy lasix cheap in Virginia Beach. buy generic lasix in Omaha.