GIORNATE DEL PATRIMONIO: 29-30 SETTEMBRE - LE PIETRE E LE CARTE
  Data: 30/09/2012
    Le pietre e le carte. I patrimoni della Fondazione ex Campo Fossoli

Itinerario nella storia del ‘900 attraverso i patrimoni, materiali e immateriali, della Fondazione Fossoli.
    Ore 16.00: visita guidata all’ex Campo di concentramento di Fossoli
    Ore 17.30: visita guidata alla ex Sinagoga e presentazione del patrimonio librario e delle carte della deportazione conservate nel Centro Studi Primo Levi della Fondazione Fossoli.

Promosso da: Fondazione ex Campo Fossoli

buy zithromax no prescription in Hawaii. buy zithromax cheap in Idaho. zithromax without prescription in Illinois. buy online zithromax in Indiana. buy generic zithromax in Iowa. buy lasix in Kansas. lasix buy online in Kentucky. lasix cheap online in Louisiana. buy cheap lasix in Maine. lasix buy in Maryland. priligy price in Massachusetts. buy cheap priligy in Michigan. buy online priligy in Minnesota. priligy buy in Mississippi. buy priligy cheap in Montana. buy zithromax in Missouri. buy zithromax online usa in Nebraska. buy zithromax cheap in Nevada. zithromax without prescription in New Hampshire. buy online zithromax in New Jersey.